Bon dia al·lots i al·lotes!
Per avui tenim les següents propostes:
C. Naturals:
Des de la Missió Alba ens han enviat un qüestionari per fer sobre el LAB3.
Degut a la situació en que vivim, ells també s’estan adaptant a les circumstàncies. Per això, aquesta vegada les respostes dels qüestionaris seran individuals, així com també el format de premis.
Ara, sortejaran les samarretes entre tots els alumnes que hagin fet el qüestionari. Respecte el premi final, si previsiblement els guies del sincrotró no poden visitar en persona l’escola guanyadora, plantejaran l’opció de fer una videoconferencia telemàtica per TOTS els participants en format streaming. Us mantindran informats sobre aquesta bogeria! ;)
Matemàtiques:
Bon dia!!
Abans de res recordar-vos que no cal que m’envieu la feina feta cada dia. Només caldria enviar-la si vos la demanés (com va ser el cas dels problemes inventats). O també si teniu algun dubte, en aquest cas us explicaré tot el que necessiteu. Fixau-vos que les solucions de les activitats surten al blog el dia següent, només cal que ho corregiu i demaneu els dubtes que tingueu, si en teniu, com fem a classe.
Aclarit això, passam a les solucions de les operacions d’ahir:
59 + 943,9 + 8,679 = 1011,579 9,927 + 698,3 + 62,59 = 770,817
31 - 28,39 = 2,61 41,026 - 9,94 = 31,086
Avui, passarem a repassar les multiplicacions i els diferents casos de divisions amb decimals... Com vos vaig dir ahir, és convenient que recordeu com ho fèiem, així que consultau el quadern. Si algú no ho recorda, que es posi en contacte amb jo i li recordaré. Recordau que heu de dividir fins aconseguir residu 0.
5,12 x 207 0,497 x 0,6 175,87 : 4,3
58,36 : 8 3228 : 0,6
Passau un molt bon dia i fins dijous!!
Tomàs.
Castellà:
Buenos días, espero que estéis hoy muy bien. Pensad que queda un día menos!!!
Hoy voy a mandaros hacer una cosa súper difícil. Muy complicada. Tan complicada que en la Universidad de Oxford no lo saben hacer… me da miedo decirlo…
Hoy toca leer… no os confundáis, leer no es lo mismo que decir palabras… si te ponen delante un texto en holandés, seguro que sabes decir lo que pone, pero no lo entiendes… a veces hacemos lo mismo en castellano, catalán o matemáticas… ¿Cuántas veces has “leído” un problema y has dicho que no lo entiendes? Luego, si alguien te lo lee, lo entiendes… Eso significa que has dicho muy bien las palabras, pero no lo has entendido…
Pues hoy se trata de eso… leer, de verdad, entendiendo lo que dice…
Así que, buscáis un libro adecuado a vuestra edad, que no hayáis leído, (pedid consejo a Papá o a Mamá que siempre os aconsejarán muy bien) y leéis 2 capítulos. Tranquilamente, entendiendo lo que pone. Si encuentras alguna palabra que no entiendes, la apuntas en el cuaderno y escribes su significado. Ya sabía que os gustaría...
Disfrutad de la lectura!!
Tomàs.
Català:
Com cada dimarts, llegireu un poquet el vostre llibre en català. Si l'haguessiu acabat, podeu fer la ressenya i opinió personal.
Que passeu un molt bon dia!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada